Koduleht pakub ainulaadset võimalust omada täielikku kontrolli avaliku kuvandi loomisel ja hea esmamulje loomisel. Kui ettevõtte veebileht on kujundatud personaalselt ja sisaldab hoolikalt valitud portfooliot, siis see toimib kui firma esindaja internetiavaruses. Lisaks annab kodulehe omamine potentsiaalsetele klientidele kinnitust, et ettevõte eksisteerib reaalselt ja on edukalt hakkama saanud oma projektidega, mida tõendavad ka tööde pildimaterjalid.
Kvaliteetne koduleht võimaldab ettevõttel luua kliendile hea esmamulje ja tõsta enda vastu usaldust. Mõlemad nimetatud tegurid on olulised, kui soovitakse oma teenuseid pakkuda uutele klientidele, kes ei oma mingisugust eelnevat kokkupuudet ettevõttega.
Mis ettevõte on Roherom OÜ?
Roherom OÜ on väikeettevõte, mis on veel üsna noor - peagi täitub esimene tegutsemisaasta. Hoolimata ettevõtte noorest east ei maksa siiski alahinnata nende ekspertiisi, kuna ettevõtte spetsialistil on kogemust siseviimistluses juba üle 15 aasta.
Ettevõte pakub klientidele mitmeid siseviimistlusteenuseid, nagu krohvimine, pahteldamine, värvimine, plaatimine ja parketi paigaldus. Tegevjuht Roman Nikulnikov rõhutab, et ettevõtte fookus on suunatud peamiselt pahteldamisele ja krohvitöödele ning seda nii sise- kui välistingimustes.
Selleks, et olla ehitusmaastikul edukas ja konkurentsivõimeline teiste sarnaste ettevõtete seas, peetakse ettevõttes oluliseks tööde teostamisel kasutada uudseid tehnikaid. Seetõttu on ühteviisi oluliseks saanud ka meeskonnaliikmete kaasamine, kes selles osas küllaldaselt kogemust omavad. Kõik see tagab lõppkokkuvõttes kvaliteetse tulemuse ja aitab eristuda teistest sarnastest ettevõtetest.
Kuidas olete ettevõtet turundanud ja endale kliente leidnud?
“Vana kool, ehk siis tutvuste kaudu, kellega varasemalt olen kokku puutunud,” toob Nikulnikov välja peamise klientide leidmise võtte, mida ettevõtlusega alustades kasutati. Samas toob ta esile selle meetodi negatiivse külje: "inimesed sinu minevikust on võimelised hindama sind sellele ajale vastavalt, kui nad sinuga koostööd tegid. Mõne puhul jääb see kaugele Eesti krooni aega, samas on vahepeal toimunud tohutu areng."
Nikulnikov ei ole ettevõtte loomist kunagi kergekäeliselt võtnud ja firma edukaks arendamiseks on ta osalenud mitmetel ärinduskursustel ja koolitustel. See on viinud muuhulgas ka mõteteni oma ettevõtet järjest paremini turundama hakata. Sotsiaalmeediakontosid Nikulnikov seejuures reklaamiks ei kasuta: “Facebooki ja Instagrami ei ole ja ei plaani omada. Olen realistlik inimene, hommikust õhtuni tegelen ettevõtte arendamisega, kuid seda läbi kokkusaamiste, koolituste jne. Sotsiaalmeedia kontode haldamisega ma selle aja arvelt tegeleda ei taha.”
Kuidas tekkis mõte luua koduleht?
“Üks asi viis teiseni. Selleks, et ettevõtet arendada, on vaja teha investeeringuid. Investeeringute tegemiseks on jällegi vaja, et pankade silmis oleks ettevõttel likviidsust, mis peamiselt saavutatakse, kui suudetakse kasvatada käivet. Suurem käive teadupärast tähendab aga seda, et vaja on leida rohkem kliente,” kirjeldab Nikulnikov mõtteprotsessi, mis eelnes otsusele luua koduleht.
Miks otsustasite kasutada Hange.ee kodulehe täisteenust?
“Selle konkreetse idee pakkus välja vanem tütar, misjärel võtsin Hange.ee-ga ühendust. Sai räägitud ja tehtigi koduleht ära,” räägib Nikulnikov. Samas aitas kiiresti otsusele jõuda ka tõik, et eelnevalt oli läbi viidud põhjalik uurimistöö selles osas, milliseks võiks kujuneda kodulehe hind, kui seda n-ö ise tegema hakata. See oli aga kordades kõrgem pakkumisest, mis tuli Hange.ee-lt. “Hinna-kvaliteedi suhet pean ma üliheaks. Kõva! Pluss ma ei kaota aega,” võtab Nikulnikov teema kokku.
Kuidas kodulehe loomise protsess välja nägi?
“Sai helistatud ja halduriga konsulteeritud. Valisin välja sobiva formaadi, mis sai stardiplatvormiks, kust ideed edasi arendada. Sai jagatud pilte, materjale, toodud välja kellega teeme koostööd ja kes meiega teevad koostööd. Ja saigi niimoodi koduleht valmis: mugavalt ja kiirelt. Kõik tehti ise valmis, vastavalt kliendi soovile. Näpud püsti selle peale,” kõlab Nikulnikovi vastus.
Hinna-kvaliteedi suhet pean ma üliheaks. Kõva! Pluss ma ei kaota aega.
Kaua kodulehe loomine aega võttis?
“Kuskil alla nädala, ikka metsikult kiirelt,” annab Nikulnikov hinnangu protsessi kulgemisele.
Kuidas toimib iseteeninduskeskkond ja suhtlus personaalse kliendihalduriga?
Iseteeninduskeskkonnas olen käinud ja mõned pildid lisanud, seda on lihtne kasutada,” räägib Nikulnikov. Küsimusele kliendihalduri kohta vastab ta: “suhtlus käis kibekiirelt ja kõik tehti kähku ära.”
Hange.ee teeb taskukohase hinna juures minu eest kõik ära. Igaljuhul see toode ruulib täna turu peal!
Mis on kodulehe omamise plussid?
“Et ta üldse olemas. Koduleht on esiteks reklaam klientidele, kuid ka teatud investorid ja arendajad tahavad enne koostöö kaalumist teada, kes sa oled. Siis nad vaatavadki sealt, kas näiteks piltidel on näha, et kasutatakse korrektset tööriietust, või uurivad kas inimesed on julgenud näidata oma objekte ettevõtte tehtud tööde kaustas. Tihti on need objektid ka n-ö läbihelistatavad, mis aitab veenduda varasemalt tehtud töö kvaliteedis,” loendab Nikulnikov kodulehe plusse.
Kas teistele ettevõtetele soovitaksite Hange.ee kodulehe täisteenust?
“Ja olengi soovitanud juba päris mitmele inimesele,” kõlab kiire vastus. “Tuleb olla julge, atraktiivne, näidata maailmale oma tehtud töid.” Seejärel Nikulnikov põhjendab: “Hange.ee teeb taskukohase hinna juures minu eest kõik ära. Igaljuhul see toode ruulib täna turu peal!”
Hange.ee kodulehe täislahendus sisaldab kõike, mida on vaja ühe veebilehe toimimiseks
Kui oled ettevõtte omanik ja hindad mugavust, kiirust ning efektiivsust, siis on Hange.ee kodulehe täisteenus suurepärane lahendus. Selle teenuse abil valmib ettevõttele personaliseeritud koduleht vaid mõne päevaga ning sul pole tarvis muud teha kui edastada spetsialistide meeskonnale põhiline oma ettevõtet puudutav informatsioon ja visioon kodulehe väljanägemise osas. Järgnevalt valmib kvaliteetne koduleht eelnevate soovide põhjal ja selle haldamise võid rahuliku südamega tulevikus Hange.ee spetsialistide kanda jätta.