+ Lisa oma töö      

Peamised probleemid vananenud kodulehega: II osa

21. september 2022 Hange.ee
Tagasi
koduleht aeglane, kodulehe probleemid, veebilehe probleemid, veebileht ei toimi, koduleht katki, kodulehe täisteenus, kodulehed ehitusettevõttele, ehitusfirma veebileht

Kodulehe vananemisega tekivad probleemid, mis mõjutavad väikeettevõtte tööd ja peletavad eemale potentsiaalsed kliendid, kes oleksid soovinud abi saada. Neid probleeme on võimalik vältida, kui hoida oma koduleht ajakohane ja uuendada seda vastavalt vajadusele.

Aeglane lehe laadimine

Üks tavalisemaid probleeme aegunud kodulehtedega on nende aeglane lehe laadimise kiirus. Kiirus pole oluline ainult külastajate, vaid ka otsingumootorite jaoks. Aeglane koduleht ei tule lihtsalt otsingumootoris välja.

Kui külaline satub kodulehele, siis on kodulehe omanikul aega kõigest mõned sekundit, et muljet avaldada ja huvi tekitada. Kui koduleht kulutab selle aja laadimisele, siis läheb külastaja mujale. Laadimiskiiruse väljaselgitamiseks saab kasutada tasuta tööriistu GTMetrix või Pingdom, mis analüüsivad kiirust ja leiavad murekohad.

Koduleht paari päevaga!
Spetsiaalselt ehitusfirmadele mõeldud kodulehe täislahendus

Vaata kujundusi

Ebaregulaarne kodulehe uuendamine

Aegunud kodulehe põhjus võib olla lihtsalt hülgamine. Paljud ettevõtted teevad sama vea, kui loovad oma kodulehe, aga unustavad selle siis ära. Selline lähenemine ei tööta kunagi. On naiivne loota kodulehele tihedat liiklust lihtsalt domeeninime ostmisega. Iga koduleht vajab aeg-ajalt uuendamist. Kodulehte tuleb pidevalt seadistada ja sättida, et saada sellelt maksimaalne tulemus. Kui kodulehte regulaarselt ei uuendata, siis on vaja olukorrale teistmoodi läheneda: hakka looma kaasahaaravat sisu, pane rohkem rõhku sotsiaalmeediale ja hoia kodulehe liiklusel silm peal.

Vähene müügivihjete kogumine

Turunduses on müügivihje genereerimine, tarbijate huvi tekitamine või päringud ettevõtte toodete või teenuste kohta. Müügivihje on konkreetsest tootest või teenusest huvitatud kliendi kontakt- ja mõnel juhul ka demograafiline teave. See tähendab, et kodulehe külastajad on valmis kasutama ettevõtte teenuseid, kellel on korralikult disainitud koduleht ja mitte midagi keskpärast. Kui koduleht ei genereeri piisavalt müügivihjeid, siis on vaja koduleht ümber teha, et see ahvatlevamaks muuta.

Muutes kodulehe klientide jaoks ahvatlevamaks, suurendatakse ka müügivihjeid. Hea veebidisain vihjab külastajate silmis usaldusväärsusele ja pädevusele ning motiveerib potentsiaalseid kliente ettevõtte töötajatega ühendust võtma.

Ebatõhus üleskutse tegevusele

Üleskutse tegevusele ehk Call to Action (CTA) on tähtis veebidisaini element. Erinevad CTA-nupud (liitu uudiskirjaga, osta kohe, telli kohe) kutsuvad külastajaid kodulehel kohe reageerima.  Neid nuppe ei peaks suvaliselt paigutama, vaid see tuleks korralikult läbi mõelda. Hästi paigutatud CTA-nupp võib suurendada kasutajakogemust kuni 200% ja konversioonimäära (ehk mitu protsenti külastajaid tegi soovitud tegevust) 15–20%. Kui kodulehe konversioonimäär on madal, siis tähendab see, et külastajad ei tee kodulehel seda, mida tahad või vajad. See on selge märk, et on vaja uut kodulehte.

Pole ühendatud sotsiaalmeediaga

Kas ettevõte kasutab sotsiaalmeediat oma teenuste reklaamimiseks? See on hea ja efektiivne viis, kuidas oma firma teenuseid promoda, sest peaaegu igal inimesel on mingi sotsiaalmeediakanal. Paljud firmad kasutavad sotsiaalmeediat (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram) brändi promomiseks, sotsiaalse teadlikkuse tõstmiseks, klientidega suhtlemiseks, tagasiside kogumiseks jne.

Sotsiaalmeedia roll üha kasvab ja paljud firmad leiavad uued kliendid just läbi ühismeedia. Kui firma kodulehel puudub ühendus sotsiaalmeediaga, mille abil sisu jagada ja külastajatel enda teenuseid kommenteerida lasta, siis on aeg seda teha. Selleks peab uuendama vana kodulehte või tegema lausa uue. Loe ka: Facebooki leht või koduleht - mida peaks eelistama ehitusettevõte?

Blogi puudumine

Üks lihtsamaid viise, kuidas teenida oma kodulehele orgaanilist liiklust, on alustada blogiga ja seda regulaarselt täiendada. Luues kodulehele uut sisu, saavad külastajad stiimuli, et tagasi tulla ja uut sisu tarbida. Kui kodulehel praegu blogi puudub, siis oleks aeg see sinna lisada. Kaasahaarava sisu kirjutamine on hea viis, kuidas suurendada võimalusi end otsitulemustest kõrgemalt leida.

Brändi või klientide muutumine

Äri on voolav ja paratamatult hakatakse tulevikus midagi muud tegema või laienetakse muudele valdkondadele. Võib-olla liituti mõne teise ettevõttega, tekkis teistsugune klientuur või muutus aadress – kõik need on põhjused, miks teha uus koduleht. Kui ettevõte on teinud läbi muutuse, mis peegeldub klientide osakaalus, siis on seda vaja ka kodulehel näidata. Kodulehel peab olema aktuaalne ja korrektne informatsioon, mis suurendab usutavust ja usaldusväärsust. Kui koduleht on aegunud, siis on reaktsioon teistsugune.

Aegunud disainielemendid

Aegunud kodulehe tunneb aegunud disainielementide järgi kohe ära. Kui leht on kujundatud HTML-tabeli elementidega, rääkimata aegunud tehnoloogiaga Flash kodulehtedest, võid olla kindel, et leht on vananenud. Aegunud koduleht pole mobiilisõbralik, kasutab vigaseid HTML-koode ega ole SEO-sõbralik. Aegunud disainielemendid peavad jääma minevikku.

Kodulehe uuendamine pole võimalik

Aegunud kodulehtede probleem on ka see, et seal pole võimalik teha ka kõige lihtsamaid uuendusi ja muudatusi. Kas kodulehe uuendamiseks peab iga kord veebihalduriga ühendust võtma ja selle teenuse eest ropult maksma? Ainuüksi see on põhjus uue kodulehe tegemiseks. Mõistlik on kasutada kodulehe haldamiseks kasutada mugavat ja kasutajasõbralikku CMSi ehk sisuhaldussüsteem. Selle abil on võimalik kodulehe sisu uuendada ja sättida, ilma koode tundmata.

Koduleht paari päevaga!
Spetsiaalselt ehitusfirmadele mõeldud kodulehe täislahendus

Vaata kujundusi

Aegunud info kodulehel

Kui ettevõtte omanik või kodulehe haldaja pole kodulehel infot pikalt uuendanud, siis on võimalus, et see on aegunud. Nii mõnegi professionaali või väikeettevõtte jaoks on koduleht seotud äritegevuse eesmärkidega, seega on vajalik, et koduleht oleks värske ja asjakohane. Kui soovitakse saada rohkem orgaanilist liiklust, siis tuleb kodulehel kasutada märksõnu, mis aitavad tõsta SEO tulemusi.

Miks valida kodulehe täislahendus - kodulehe loomine, domeen, server ja haldus?

Hange.ee kodulehtede täisteenus pakub kõike seda, mida on vaja ühe toimiva kodulehe loomiseks ja haldamiseks ning seda kõigest paari päevaga. Terviklahendus sisaldab domeeni registreerimist, kodulehe loomist, serverimajutust ja personaalset kliendihaldurit, kes aitab veebilehele luua ladusa sisu ja on alati kättesaadav. Lisaks saate kiiresti muuta kodulehe sisu, hinnakirju, pildimaterjali jms läbi mugava iseteeninduskeskkonna.

Teenus ei nõua eelnevaid teadmisi ja võtab ettevõtjalt ära vajaduse tegeleda kodulehe haldusega.

Vaata lähemalt: Hange.ee/kodulehed

Loe ka: Peamised probleemid vananenud kodulehega: I osa

Vanemad teated:

Vaata kõiki

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega.

Sulge