Viisakas ja hästi toimiv koduleht on siinkohal kindlasti sobiv valik. Lisaks sellele, et kodulehel saab kuvada kogu kliendile olulise informatsiooni ja tehtud tööde portfoolio, annab kodulehe disain ning ettevõtte lühitutvustus võimaluse ennast läbi visuaali ja oluliste teetähiste juba enne päris elus kohtumist veidi tutvustada. Nii ongi see justkui väga hästi toimiv visiitkaart.
Kuigi IT-spetsialistile võib kodulehe valmistamine olla põnevaks ajaviiteks tasub ehitusspetsialistil siiski oma aega paremini ära kasutada ja see töö teistele usaldada. Sobiva lahendusena ehitusettevõtetele on loodud Hange.ee kodulehe täisteenus.
Selle teenuse kasutaja jaoks valmib soliidne koduleht ilma, et selleks peaks vaeva nägema ning ka edaspidi saab kodulehe omanik nautida lihtsalt selle poolt pakutavaid hüvesid, samal ajal, kui asjatundlik Hange.ee meeskond tegeleb lehe haldamisega. Selleks, et saada rohkem aimu kodulehe tellimise protsessist, rääkisime Mastersa OÜ tegevjuhi Ando Plaasmaniga.
Mis ettevõte on Mastersa OÜ?
Mastersa OÜ on võrdlemisi värske ettevõte, kuid selle tegevjuht Ando Plaasman omab ehitusvaldkonnas pikaajalist kogemust. Suvehooajal, kui ilmastikuolud on välitöödeks soodsad tegeleb ettevõte mitmesuguste puidutöödega. Nii valmivad eriilmelised aiad, abi- ja kõrvalhooned. Samuti tegeletakse ka terrasside ja saunaruumide ehitamisega. Talvehooajal, kui terrassiehituses tuleb lühiajaline paus teha, keskendutakse elamute interjööri renoveerimistöödele.
Seda ettevõtet iseloomustavad kõige paremini personaalsus ja paindlikkus. Nimelt tegeleb kõigil objektidel Plaasman isiklikult ja seejuures võib kindel olla, et iga projekt koostatakse vastavalt kliendi soovidele. Koostöös tellijaga ollakse valmis koostama igale objektile sobiv lahendus ja kui töö käigus selgub, et midagi oleks vaja veel muuta siis täiusliku lõpptulemuse nimel ollakse valmis vajalikud muudatused ellu viima. Kui kliendi rahulolu nimel on vaja midagi ümber teha, siis ei näe Plaasman selles probleemi.
Kuidas tekkis idee oma ettevõttele koduleht luua?
“Tundus, et võiks olla mingi hea võimalus, kuidas ennast klientidele tutvustada”, vastab Plaasman küsimusele. Ja lisab, et näiteks kuulutuse üles panemine ei oleks ilmselt nii efektiivne, kuna keegi tõenäoliselt ei viitsi seda lihtsalt lugeda. Samas kui inimesele öelda oma ettevõtte nimi, siis koduleht võimaldab tal juba sealt järgi vaadata, mida see firma endast kujutab.
Koduleht on samas nagu visiitkaart, kust inimene saab soovi korral kogu vajaliku informatsiooni kätte.
Kuna tegite oma ettevõttele kodulehe ja milliseid vahendeid kasutasite enne klientide leidmiseks?
Plaasman meenutab, et koduleht sai tehtud 2022. aasta suvel. Enne seda levis kuuldus ettevõttest ja selle tegemistest klientidele tutvuste kaudu suust suhu. Alguses olidki mõned kliendid, kellel oli soov saada endale aeda või terrassi ja nii siis tehtud tööde heade tulemuste pealt sõna levis. Ühtegi turunduskanalit, nagu Facebooki või Instagrami Plaasman enne kodulehte klientide leidmiseks ei kasutanud.
Miks otsustasite just kodulehe kasuks, näiteks Facebooki ees?
“Vaat seda ma küsin endalt ka, et miks ma just kodulehe tegin”, ei oska Plaasman kohe põhjuseid välja tuua ja lisab lõbusalt, “aga ma ilmselt lihtsalt ei tahtnud endale Facebooki. Plaasman leiab, et Facebook-is on alati olemas võimalus vajadusel ka mõne lähedase inimese seinal midagi jagada või kuulutada, kuid samas ei usu ta, et see ettevõttele suurt edu tooks või midagi muudaks. “Koduleht on samas nagu visiitkaart, kust inimene saab soovi korral kogu vajaliku informatsiooni kätte.”
Kuidas kodulehe loomise protsess välja nägi?
“Mulle tehti pakkumine, et kas ma ei sooviks endale kodulehte” meenutab Plaasman kodulehe tegemise alguspäevi. Seejärel sai pakkumist hoolikalt kaalutud ja mõeldud, kas seda ikka vaja on. Lõpuks valmis otsus luua koduleht, sest tänapäeval on see siiski vajalik. Plaasman leidis, et kuna tema ettevõttel ei ole veel ühtegi turunduskanalit internetiavarustes, siis koduleht võiks olla just see tema teema.
Mastersa OÜ kodulehe lõplik valmimine võttis aega alla kuu. Kiiret ei olnud ja nii saigi kõike tasa ja targu üle vaadatud ning muudetud, et lõpptulemus ikka täiuslik oleks. Ja selle lõpptulemusega jäi Plaasman igati rahule. Ainsa puudusena toob ta tegusa inimesena välja, et ajapuudusel ei ole ta kahjuks jõudnud oma kodulehel asuvat tehtud tööde portfooliot täiendada. Samas lisab ta lootusrikkalt, et ehk järgmised paar nädalat on töörindel rahulikumad, et ka see viga saaks parandatud.
Kas olete kasutanud kodulehe iseteeninduskeskkonda ja kas selle kasutamine on tundunud jõukohane?
“Jah iseteeninduskeskkonnas olen käinud küll”, vastab Plaasman. Ja küsimusele selle jõukohasusele annab äärmiselt loogilise vastuse: tundub lihtne, aga kui ma ise hakkama ei saa, siis küll poeg saab. Lisaks on Hange.ee kodulehe täisteenuse puhul alati võimalik pöörduda personaalse kliendihalduri poole, kes aitab nii tekkinud küsimuste korral kui teeb ka vajalikud muudatused ning uuendused.
Miks valida kodulehe täislahendus - koduleht, domeen, server ja haldus?
Hange.ee kodulehe täislahendus sisaldab kõike, mida on vaja ühe veebilehe toimimiseks. Terviklahendus sisaldab kodulehe valmistamist, domeeni registreerimist, serverimajutust ja personaalset kliendihaldurit, kes aitab veebilehele luua ladusa sisu ja on alati kättesaadav. Lisaks saate kiiresti muuta kodulehe sisu, hinnakirju, pildimaterjali jms läbi mugava iseteeninduskeskkonna.
Tegu on kõige muretuma kodulehe terviklahendusega Eestis. See ei nõua eelnevaid teadmisi ja võtab ettevõtjalt ära vajaduse tegeleda kodulehe haldusega.
Võta meiega ühendust, räägime lähemalt ja valmistame Sinu ettevõttele kodulehe ilma keeruliste otsuste ja pika aruteluta.